OBCHODNÉ PODMIENKY

VŠEOBECNE O NÁKUPE

Každý návštevník nášho obchodu má možnosť využívať Návštevnícky košík. Ten umožňuje ukladať položky v tzv. dočasnom košíku. Akonáhle nový či neprihlásený zákazník opustí obchod, bude obsah košíka vyprázdnený.

Každý prihlásený zákazník, môže využívať tzv. Zákaznický košík. Tento košík umožňuje prihlásenému zákazníkovi nechať tovar v košíku i po opustení obchodu a dokončiť objednávku kedykoľvek inokedy.

Prihlásený zákaznik môže využívať rôzne služby, ktoré vám ponúkame. Niektoré z týchto služieb sú:
  • Vyplnený formulár - formulár vyplníte iba raz a to pri prihlásení, pre ďalšie objednávky sú vaše údaje vždy doplnené automaticky.
  • Zákaznícky košík - Akýkoľvek tovar vložený do košíka je v ňom uložený dokiaľ sa neodstráni z košíka, alebo nedokončí nákup.
    Pokiaľ zákazník, ktorý sa však neprihlásil, vloží tovar do Návštevníckeho košíka a potom sa prihlasí do on-line obchodu, obsah Návštěvníckeho košíka bude presunutý do Zákaznického košíka automaticky.
  • Adresár - Môžeme doručiť tovar i na iné adresy, než ktoré uvediete pri prihlásení!
  • História objednávok - Zobrazenie všetkých objednávok urobených v našom obchode.
  • Hodnotenie produktov - Podeľte sa o svoje skúsenosti s ponúkaným tovarom i s ostatnými návštevníkmi.

    POSTUP PRI NÁKUPE

    1. Vyberte si tovar

    Tovar si vyberiete prezeraním v katalógu. Tam sa dostanete cez menu na ľavej strane. Vyberte si, či chcete prezerať obrázky podľa miestností, do ktorých sú predovšetkým určené, alebo podľa témy.

    Ak hľadáte konkrétny motív, zadajte časť jeho názvu do okienka vpravo hore a kliknite na tlačidlo hľadať. Ak ste sa  nedočkali žiadaných výsledkov, pokúste sa zovšeobecniť hľadaný výraz.
    Tip: Pozor na pomlčky a medzery v názve tovaru. Produkty môžu byť v našej ponuke zoradené pod názvom, ktorý sa môže líšiť práve v takýchto detailoch.

    2. Vložte tovar do košíka

    Ak ste si vybrali grafiku, ktorú chcete kúpiť, zvoľte si farbu (na výber máte 29 farieb vrátane troch metalických), ktorá sa vám bude hodiť a vyberte si potrebnú veľkosť (ponúkame 5 rozmerov). Každý motív takto ponúka 145 možností. Motívy sú určené na použitie pri objednaní jedného kusu, tak ako sú vyobrazené, ale môžete objednať aj viac kusov. Z viacerých kusov môžete vytvoriť lemovania alebo vyzdobiť väčšiu časť steny. Po výbere farby a veľkosti a množstva pokračujte kliknutím na ikonku košíka, umiestneného v pravej časti pod tovarom. Zobrazí sa správa o vloženom požadovanom tovare a počtu jeho kusov v košíku. Potom môžete pokračovať v nákupe kliknutím na ikonu „späť k nákupu“. Rovnakým spôsobom, t.j. kliknutím na ikonku košíka môžete k vybranému produktu pridať ešte ďalší tovar. Do svojho košíka sa dostanete aj kliknutím na tlačidlo "Zobraziť košík", ktoré sa nachádza v pravej časti obrazovky. Tovar môžete z košíka aj kedykoľvek vymazať kliknutím na ikonu zobrazenú hneď vedľa celkovej ceny v nákupnom košíku.

    3. Ísť do pokladne

    Ak ste ukončili výber tovaru, stlačte ikonku „ísť do pokladne“. Zobrazí sa Vám prihlasovací formulár. Pokiaľ ste ešte neboli prihlásení, vyplňte prosím prihlasovací formulár. Pokiaľ ste našim stálym zákazníkom, stačí vypísať Vaše prihlasovacie údaje. Potom stlačíte ikonu “prihlásiť“.
    Dostanete sa ku kroku „dodacie informácie“. Pokiaľ máte záujem, tu môžete zmeniť Vašu dodaciu adresu kliknutím na ikonu „zmeniť adresu“, vyplňte formulár a potvrďte. Ďalej vyberte spôsob dodania, ktorý Vám vyhovuje označením kolónky. Potom stlačte ikonu „pokračovať v objednaní“.
    Dostanete sa do kroku „spôsob platby“. Najprv potvrďte, že súhlasíte s obchodnými podmienkami. Potom, prosím, vložte kód certifikátu Vášho zľavového kupónu, pokiaľ ho vlastníte. Prosím, vyberte spôsob platby pre túto objednávku potvrdením a pokračujte v objednávke kliknutím na ikonu „pokračovať v objednaní“. 
    Dostanete sa na krok „prehľad objednávky“ a skontrolujte si Vašu objednávku. Pokiaľ máte záujem urobiť zmenu, kliknite na príslušné tlačítko editovať a vykonajte zmenu opakovaním predchádzajúcich krokov.

    4. Odoslanie objednávky

    Pokiaľ súhlasíte s Vašou objednávkou stlačte ikonu „potvrďte objednávku“.
    Vaša objednávka bola spracovaná a úspešne prijatá. Na uvedený email Vám obratom príde od nás email o prijatí Vašej objednávky. Tovar, ktorý ste objednali na dobierku. Ak vyhodnotíme objednávku ako podozrivú, overíme si ju telefonicky. Preto uvádzajte také telefónne číslo, na ktoré sa bude dať dovolať, inak tovar nebude zadaný do výroby a po viacerých pokusoch bude objednávka zrušená.

    5. Dodanie tovaru 

    Tovar nedržíme skladom, ale vždy je vyrobený špeciálne pre vás podľa vašich požiadaviek.  Tovar bude odoslaný do 3 až 7 pracovných dní od obdržania Vašej platby, alebo pri objednaní dobierkovou službou. Výnimočne sa môže stať, že budeme musieť počkať na chýbajúci materiál (fóliu niektorej farby) a spracovanie sa môže zdržať, ale o tom Vás budeme informovať mailom. Sledujte informačné maily, ktoré Vám budú chodiť o postupe spracovania Vašej objednávky. 

  • VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

    Nákup prostredníctvom internetového obchodu www.dekor.veem.sk môžu uskutočniť fyzické aj právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že budú dodržovať tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej iba VOP).
    Objednaním tovaru dáva zákazník súhlas s týmito VOP.
    Predávajúci: VEEM - Design studio, so sídlom J. Fraňa 16, 036 01 Martin, IČO - 33578842, IČ DPH - neplatca, ev. č.: ŽO - 95/00140/001, reg. č.: 820/95.
    Kupujúci: Fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou tovaru vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
    Tovar: produkty alebo služby, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu www.dekor.veem.sk.

    OBJEDNÁVANIE TOVARU

    Kupujúci si môže objednať ktorýkoľvek tovar, ktorý sa nachádza v ponuke internetového obchodu www.dekor.veem.sk
    Tovar si môžete objednať správnym vyplnením objednávky v internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať emailom na adrese dekor@veem.sk alebo telefonicky na čísle: 0950 467 030).
    Po výbere produktov a odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky a do 2 pracovných dní vás budeme kontaktvať telefonicky za účelom potvrdenia objednávky.
    Po potvrdení objednávky vzniká obchodný vzťah medzi kupujúcou a predávajúcou stranou. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar uhradiť celú kúpnu cenu, vrátane transportných nákladov, podľa platných obchodných podmienok na území SR.
    Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje aj pravdivosť a správnosť vyplnených údajov v objednávke.

    Objednávka tovaru musí obsahovať:
    • Meno a priezvisko kupujúceho
    • Kompletnú poštovú adresu pre doručenie tovaru (ulica, číslo, mesto, PSČ)
    • Telefonne číslo a email
    • Presný názov tovaru
    • Počet kusov z každej položky tovaru
    • Spôsob úhrady za tovar (dobierka, prevod na účet)
    • Spôsob prepravy a prevzatia tovaru  (poštou, UPS, osobný odber)

    Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
    • IČO a ak je platcom DPH, tak aj IČ DPH spoločnosti
    • Kontaktnú osobu
    • Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)

    PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY

    Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:
    Pred prevzatím tovaru:
    • bankovým prevodom: UniCredit Bank, a.s., Martin, IBAN: SK93 1111 0000 0068 8587 4000, BIC: UNCRSKBX
    • poštovou poukážkou na adresu: VEEM - Design studio, P.O.Box 1, 038 12 Necpaly
    • elektronickým bankovníctvom (TatraPay, CardPay, SporoPay, VÚB Platby, UniPlatba, OTPpay, ČSOB Platobné tlačidlo, Poštová banka Platby ONLINE, Volksbank VeBpay)
    Pri prevzatí tovaru:
    • poštovou alebo kuriérnou dobierkou
    • osobne

    Ak zákazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 7 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
    V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady. Prepravné náklady sú znižované v závislosti od hodnoty kupovaného tovaru. Od sumy 70 Eur poštovné neúčtujeme. Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode www.dekor.veem.sk.


    Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.
    Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.


    DODACIE PODMIENKY


    Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (poštou, kuriérom prípadne osobne).
    Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 3 až 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

    Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady vo výške najviac:
    • 2 Eura pri zaslaní cez Slovenskú poštu
    • 4 Eura pri zaslaní kuriérskou službou
    • 2 Eura je príplatok za dobierku
    • Pri objednávke nad 70 EUR je doprava zdarma.


    Predávajúci nenesie zodpovednosť za:
    • oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
    • oneskorené doručenie alebo nedoručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
    • poškodenie, zavinené doručovateľom (pošta, kuriér). Viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!


    ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (storno objednávky)


    Storno objednávky zo strany kupujúceho - ako kupujúci máte právo odstúpiť od objednávky kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to bez akéhokoľvek postihu. V súlade so zákonom máte ako zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). V prípade, že sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok. Pri ich splnení Vám bude vrátená kúpna cena:
    • odošlite dopis (na adresu VEEM - Design studio, P.O.Box 1, 038 12 Necpaly) alebo email na dekor@veem.sk s textom:
      "Chcem jednostranne odstúpiť od zmluvy zo dňa DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požadujem vrátenie uhradenej čiastky za tovar na adresu (pokiaľ požadujete vrátenie peňazí na účet, uveďte prosím správne číslo účtu)." Dátum a podpis
    • tovar, ktorý budete odosielať v rámci tejto záruky späť na našu adresu (VEEM - Design studio, P.O.Box 1, 038 12 Necpaly), musí byť v pôvodnom obale, nesmie byť použitý, musí byť nepoškodený, kompletný s originálnym dokladom o kúpe. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť.
    • tovar je potrebné do lehoty 7 dní od prevzatia doručiť na našu adresu
    • pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, Vám peniaze za tovar zašleme zloženkou alebo prevodom na Váš účet a to najneskôr do 15 dní po fyzickom obdržaní vráteného tovaru.
    • v prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok, bohužiaľ, nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť


    ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY NA TOVARE, ZÁRUKA


    Tovar je odosielaný dôkladne zabalený. Ak je obal prepravou neprimerane poškodený, kupujúci ho môže odmietnuť.
    Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené poškodenie, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný poskytnúť primeranú zľavu z dodávky alebo dodať iný bezchybný výrobok. Neskoré reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane návodu na použitie a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Záručná doba začína plynúť prevzatím veci kupujúcim.
    Záruka - podľa novely Občianskeho zákonníka je záručná doba 24 mesiacov.
    V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to buď výmenou veci, alebo jej opravou, v prípade, že nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví behom šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pred jej prevzatím, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou, má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:
    • bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu zodpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
    • primeraným znížením kúpnej ceny
    • náhradným dodaním výrobku
    • odstúpením od zmluvy

    Najprv môže spotrebiteľ požadovať u predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neúmerné.

    POUŽITIE OBSAHU STRÁNOK

    © 2009-2016 VEEM, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek použitie obsahu - častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom je bez písomného povolenia VEEM, s.r.o. zakázané.

    Mena

    .::Kto je online?

    Práve tu sú 3 návštevníci